Tuesday, December 30, 2008

KEZALIMAN DAN KEDURJANAAN YAHUDI LAKNATULLAH

Inilah perasaan saya ketika ini. Marah. Sedih. Menangis. Sakit. Geram.

Tapi apalah saja perasaan itu. Marah saya tak akan sama dengan marah saudara saya di Palestin. Sedih saya tak akan sama dengan sedih mereka di Gaza sana. Menangis saya tak akan sama dengan menangis keluarga yang kehilangan saudara sedarah mereka. Sakit saya tak akan sama dengan sakit mereka yang menerima hidangan peluru dan bom daripada musuh Yahudi laknatullah. Geram saya pasti juga tak akan sama dengan geram rakyat Palestin melihat kesombongan jiran berkepala binatang itu.

Inilah perasaan saya ketika ini. Wahai Yahudi yang dilaknat Allah. Wahai Nasrani yang bersekutu dengan umat yang dilaknat Allah. Bunuhlah semua umat Islam yang ada di Palestin. Bunuhlah mereka. Kekejaman itu pastinya syurga buat mangsa kamu yang bergelar umat Islam Palestin. Tembaklah mereka. Darah mereka pasti menjadi bukti syahidnya mereka. Nyawa-nyawa yang melayang itu pasti akan Allah jadikan tetamunya yang paling dimuliakannya di syurga nanti.

Alahai warga Palestin, saudara mu ini hanya dapat melihat dan menjerit sahaja terhadap kekejaman yang dilakukan oleh bangsa yang paling hina di dunia ini. Janganlah bersedih. Lemah tidak bererti kita kalah. Hina kita di dunia tidak bererti hina juga kita di akhirat. Berjuanglah demi nama Allah, RasulNya dan umatnya. Walaupun sendiri. Nikmat Syurga telah sedia menunggu.

Apalah sahaja dengan saudara mu ini. Senang di dunia ini tak semestinya senang di akhirat nanti. Selesa beribadah tak semestinya selesa juga menuai hasilnya di akhirat nanti. Rezeki yang melimpah luah taklah juga semestinya luas rezeki di akhirat kelak.

Inilah perasaan saudara mu. Betapa hebatnya kamu di Palestin sana.

Apa lagi Yahudi Laknatullah. Apa lagi Nasrani Amerika Laknatullah. Apa lagi musuh-musuh yang bersekutu dengan Yahudi dan Nasrani ini. Gempurlah bumi Palestin ini. Puaskanlah nafsumu. Umat Islam ini memang lemah dan hina. Tapi tidak di hadapan Allah Azzawajalla. Biar bergelimpangan shuhada fi sabilillah di bumi Palestin. Tidak mengapa.

Rakyat Palestin berjuang berjihad mengutip pahala. Dosa mereka biarlah ditanggung oleh saudara seislam mereka di seluruh pelusuk dunia.

Salahkah atau betulkah perasaan ini? Soalan ini memang tidak perlu dijawab oleh sesiapa.

Tapi, inilah perasaannya.

3 comments:

Norti Sirin said...

kezaliman ini sgt menyedihkan dan sukar digambarkan..

Semoga Allah memberi mereka kekuatan utk terus berjuang..


amin

Unknown said...

Isteri kata tulisan saya ni macam orang putus asa sahaja.

Mungkin juga. Tapi kalau berpeluang menembak pemimpin yahudi ni, saya akan tembak.

mzn said...

Ya semoga Allah berikan kekuatan utk mereka amiin...
Saya pula rasa tulisan en. awg ni macam seorang penyair...