Thursday, January 1, 2009

SELAMAT TAHUN BARU MASIHI 2009

Tahun 2009 telah tiba. 2008 telah berlalu. Saya ucapkan selamat menyambut tahun baru masihi 2009.

Semoga pada tahun 2009 ini, kita dilimpahi kebaikan, kemudahan dan kenikmatan bagi mencapai segala azam dan resolusi yang telah kita tetapkan.

Selagi hayat dikandung badan, tahun 2009 ini saya ingin jadikan tahun terbaik kepada saya dan keluarga. Azam saya ialah ingin menjadi manusia yang memberikan manfaat kepada orang lain. Sesuai dengan kemampuan dan apa yang saya ada. Yang paling penting, menjadi muslim yang mu'min dan beramal soleh dan menjadikan dunia ini ladang untuk dituai hasilnya di akhirat nanti.

Itulah azamnya. Macam mana nak buat? Pelan tindakannya akan dibincangkan bersama suami isteri. Tak dibincangkan pun lagi. Masih sibuk menyambut tahun baru 2009.

No comments: