Sunday, December 28, 2008

Selamat Menyambut Tahun Baru Hijrah 1430H

Segala puji bagi Allah S.W.T kerana masih dipanjangkan umur dan diberikan nikmat yang sebanyak-banyaknya untuk bertemu dengan tahun baru ini. Azam dan niat telahpun ada. Hanya tinggal menjadikannya kenyataan, Insya Allah.

Saya ada menerima beberapa SMS daripada rakan-rakan. Terima kasih kerana mengirimkan SMS-SMS berkenaan. Ada baiknya saya nyatakan di sini untuk muhasabah bersama-sama.

Saudara Karim dari UTM: Selamat menyambut tahun baru hijrah 1430, moga hidup dan mati kita sentiasa di dalam peliharaan Allah.

Saudara Masri dari JPA: Ibn Mas'ud berkata, "Perkara yang paling sedih bila tibanya tahun baru adalah umurku bertambah tetapi amalanku tidak bertambah..." Semoga tahun akan datang akan jadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya.. "SELAMAT TAHUN BARU 1430H" jagan lupa doa awal dan akhir tahun.

Saudara Salim (retired) dari Papar: Salam. Diucapkan selamat tahun baru hijrah 1430. Didoakan moga dimurahkan rezeki, sihat aal, bahagia bersama keluarga tersayang dan maju jaya dalam segala perancangan hidup dunia dan akhirat. Amin.

Saudara Ahmad Mukifza dari UMS: Wishing you 12 month of SAKINAH, 52 weeks of BARAKAH, 365 days of IMAN, 8760 hours of IBADAH, 525600 minutes of QANAAH and 31536000 seconds of TAQWA. Salam ma'al hijrah 1430. Kalau dapat sama-sama kita bacakan doa akhir dan awal tahun.


No comments: