Monday, November 10, 2008

Selamat Hari Jadi Pendaftar

10 November 2008, Jabatan Pendaftar meraikan dengan penuh kesederhanaan tetapi meriah hari ulang tahun Encik Abdullah Hj Mohd Said, Pendafar UMS yang menyambut ulangtahunnya yang ke-53.

Majlis dimulakan dengan ucapan Encik AB, disusuli dengan upacara memotong kek hari jadi beliau dan disambut dengan ucapan doa oleh saudara Abdul Jalili dan diakhiri dengan jamuan ringan yang telah diusahakan oleh saudara Gani, Mariana and the Gang.

Tahniah diucapkan kepada En AB, semoga panjang umur, dimurahkan rezeki, dianugerahkan kebahagiaan di dunia dan di akhirat.

Bagus juga buat majlis ni setiap bulan bagi meraikan hari ulang tahun masing-masing. Mungkin boleh sekali buat semua yang terlibat pada setiap hujung bulan.

2 comments:

. said...

semoga kita semua mendapat kebaikan dunia dan akhirat, insya-allah

mzn said...

Alamak...happy belated birthday to en. AB. Kami asyik dgn PTK sampai lupa birthday tuan pendaftar. Ya la en .Awg...rasanya patut kita semai budaya mengingati hari lahir staff sebagai "reward" utk memotivasikan mereka melaksanakan tugas...heheh try mengaplikasikan ilmu yang dipelajari dari PTK ni konon...