Friday, September 26, 2008

Majlis Berbuka Puasa Jabatan Pendaftar

Alhamdulillah, Majlis Berbuka Puasa Jabatan Pendaftar telahpun sempurna diadakan di Teratak Kesumba pada 26 September 2008. Majlis yang dihadiri oleh Pendaftar UMS, Encik Abdullah Hj Mohd Said, telah berjaan dengan lancar.


Walaupun jumlah kehadiran seramai kira-kira 40 orang, ia tidaklah menjejaskan semangat pihak urusetia mahupun Pendaftar sendiri yang gembira dengan kejayaan menganjurkan majlis seperti ini.


Dalam ucapannya, beliau telah menyampaikan rasa terharunya kerana majlis seumpama ini dapat dianjurkan. Beliau berharap agar majlis ini akan menjadi acara tahunan Jabatan Pendaftar. Beliau yakin, Jabatan ini dapat terus menyumbang ke arah kecemerlangan UMS melalui pelbagai penambahbaikan yang telah dan sedang dijalankan.


Tuan Pendaftar juga mengucapkan sekalung tahniah kepada saudara No'man Ahmad yang telah dinaikkan pangkat ke jawatan N52 dan menyuarakan keyakinannya di atas kemampuan beliau untuk memimpin Bahagian Sumber Manusia. Pada kesempatan ini juga beliau mengucapkan selamat berhari raya aidil fitri dan memohon maaf zahir batin terhadap segala kesalahan yang dilakukan.


Majlis berbuka puasa ini telahpun diserikan lagi dengan tazkirah ramadan oleh saudara Musnin Mattersah. Majlis ini yang juga dianggap perhimpunan bulanan Jabatan ini bagi bulan september telah menyaksikan anugerah kakitangan terbaik bulan Ogos Jabatan ini dimaklumkan dan penyampaian sijil telah disempurnakan oleh Tuan Pendaftar sendiri.


Kakitangan berkenaan ialah-


i. Puan Rosnani Saibin, Bahagian Sumber Manusia

ii. Encik Ahmad Saprawan Roslee, Bahagian Perkhidmatan Akademik

iii. Encik Abdul Usin Utun, Bahagian Keselamatan
iv. Nor Ridahya Jimin, Bahagian Perkhidmatan Akademik (Anugerah Julai)


Bolehlah disimpulkan bahawa majlis ini telah dianjurkan dengan baiknya dan sekalung tahniah diucapkan kepada pihak urusetia yang telah memastikan majlis ini dapat dijalankan dengan lancar.


Berikut ialah sedikit gambar yang sempat diambil untuk tatapan dan kenangan. (yang ini kena tunggu dulu sebab gambarnya belum diproses lagi.. he he).





No comments: